27 August, 2018

Memancing di Perairan Lumut

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Cuti raya haji... balik rumah mertua di Ipoh. Kemudian ke rumah kakak ipar di Sitiawan... muara sungai belakang rumah dia je. Sempat join trip memancing naik bot anak sedara kakak ipar.


Kami memancing di sekitar muara Sungai Sitiawan dan Sungai Manjung serta berdekatan Pelabuhan Lumut dan Jambatan Raja Permaisuri Bainun. Pergi pagi balik petang. Berbekalkan umpan udang hidup, hasil yang diperolehi antaranya Gerut, Tuka, Gelama, Duri, Bolos... lupa pulak nak ambil gambar ikan, lagipun kurang semangat nak ambil gambar pasal ikan tak berapa besar..heheh

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...