18 March, 2018

BBR Trail Run 0.2 Challenge

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

~ Masuk acara larian pertama tahun ni... trail run di Sungai Buaya, Rawang. Ada kategori 5km Fun Run & 15 km, aku masuk acara 15km. Laluan bercampur melalui jalan kampung, kebun getah dan trek hutan... ada landai dan banyak juga turun naik bukit. Bagi aku rasanya lebih seronok berlari dalam acara trail berbanding berlari di jalanraya. Rasa lebih nyaman, damai dan tenang dalam suasana semulajadi.


~ Berjaya menamatkan larian dalam masa 2 jam 48 minit (jauh ditinggalkan juara yang sampai garisan penamat dalam masa 1 jam 11 minit je...hehe). 2 km terakhir kaki dah nak kejang, dah tak mampu nak berlari, kita jalan heret kaki je lah. Yang penting dapat sampai ke garisan penamat, sambil dapat meningkatkan stamina sebagai latihan persiapan trip mendaki Gunung Murud, Sarawak pada bulan April nanti.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...