17 December, 2017

Larian Menjunjung Kasih Jambatan Ketiga Klang 2017.

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Tahun ni tak pernah lagi masuk acara larian, dah nak hujung tahun ni masuk la satu acara larian...
Larian Menjunjung Kasih Jambatan Ketiga Klang kategori Veteran 10km sempena perasmian jambatan baru tersebut yang dinamakan Jambatan Raja Muda Nala, Klang. Turut serta dua orang rakan sepejabat.

Dimeriahkan dengan perasmian oleh Raja Muda Selangor, Tengku Amir Shah Ibni Sultan Sharafuddin Idris Shah Al Haj yang turut menyertai larian dalam acara Fun Run 5km . Aku punya la mencungap selamba je dia potong aku... hihi.





Catatan masa kali ni 1jam: 21minit: 33saat... jauh ketinggalan di belakang juara dari benua Afrika (tak pasti la dari Kenya/Uganda/Ethiopia dsb) yang mencatat masa kira-kira 30 minit je. Tak kisahlah yang penting sampai garisan penamat pun dah kira kejayaan besar dah tu.



No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...