30 September, 2017

Sukan Statistik Kebangsaan (SSK) 2017

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 28-30 September 2017, telah berlangsung Sukan Statistik Kebangsaan (SSK) 2017 kali ke-12, yang merupakan penjenamaan semula Sukan Antara Zon (SAZ). Temasya kejohanan dwitahunan kali ini dianjurkan oleh Zon Tengah (DOSM Wilayah Persekutuan & Selangor) dan telah diadakan di Pusat Latihan Institut Penilaian Negara (INSPEN), Kajang.

Acara-acara yang dipertandingkan: Bolasepak 9-Sebelah, Futsal lelaki, wanita dan veteran, acara balapan, Sorakan, Bola Tampar lelaki & wanita, Badminton, Ping Pong, Bola Jaring, Sepak Takraw, Tarik Tali lelaki dan Boling. Ditutup dengan acara dinner Malam Perangkaan.
Aku sepatutnya main untuk 2 acara; futsal veteran dan bolasepak padang 9-sebelah (ada 2 kuota pemain veteran). Malangnya ditimpa kecederaan pangkal paha (groin) masa main acara futsal... terus tak dapat main untuk acara bolasepak 9-sebelah.


Tapi kalau tak cedera pun memang dah tak larat rasanya nak main bolasepak padang lagi... lutut dah tak mampu nak menanggung tekanan permainan intensiti tinggi ni. Memang dah patut bersara le tu. SSK akan datang mungkin cuma boleh main futsal je la kot. 


No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...