10 September, 2017

Jalan-jalan Melaka Wonderland

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Cuti sekolah. Masa sesuai untuk bawa anak-anak bercuti melegakan otak yang penat belajar. Destinasi ke Melaka Wonderland, Ayer Keroh bersama keluarga sebelah orang rumah.

Dah puas mandi-manda, menginap di Ar-Raudhoh Homestay di Pantai Puteri. Lokasi mengadap pantai, bilik agak luas dan selesa serta layanan terbaik dari tuan rumah.


Jalan-jalan cari makan pulak; ke Batu Berendam... dah tentu la pekena coconut shake & kuih keria gula melaka yang tengah tular sekarang ni. Dalam perjalanan balik pulak naik River Cruise dan singgah lunch kat Ikan Bakar Malim, MITC.


No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...