30 April, 2016

Hari TLDM ke-82

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Selesai menghadiri kenduri kahwin anak abang ipar di Simpang Tiga, Perak, singgah menginap semalaman di rumah baru kakak ipar di Sitiawan.

Petangnya sempat bawa anak-anak dan anak buah ke sambutan Hari Terbuka sempena Hari Ulangtahun TLDM ke-82 di Pangkalan TLDM Lumut. Pengunjung boleh melawat dan masuk ke dalam beberapa kapal perang dan kapal sokongan TLDM.

Kami sampai dah petang, cuma sempat naik satu kapal sokongan je. Dapatlah anak-anak melihat sendiri keadaan dan membayangkan bagaimana kehidupan sebagai seorang tentera laut di kapal tersebut.





Itu sajalah gambar yang sempat diambil, bateri hp dah kong pulak. Nak call ada sorang member lama masa sekolah yang keje navy kat situ pun tak sempat.




Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...