02 March, 2016

Gebu selamat beranak... lagi!

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

~ Empat bulan berlalu sejak si Gebu beranak kali pertama. Kali ni Gebu beranak lagi empat ekor semuanya. 3 ekor warna putih dan seekor lagi 3 warna. Beranak waktu kami semua bekerja/bersekolah. Mujur 3-4 hari sebelum ni dah sediakan kotak tempat dia nak beranak.


~ Disyaki skandal Gebu kali ni adalah seekor kucing jantan liar warna putih yang selalu merayau sekitar kawasan rumah kami. Anak-anak Gebu generasi pertama dulu (Milo, Miko & Oneng) pun dah besar, jadi kami lepaskan bebas di dunia luar je... rumah kecik tak boleh duduk ramai-ramai...

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...