12 June, 2015

Memey dah beranak

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera. 

~ Memey... kucing yang dipungut tepi jalan dan kami bela dari kecik. Pernah 'hilang' seketika tapi tiba-tiba balik ke rumah 6 bulan kemudian.

~ Akibat pergaulan bebas dengan jantan-jantan kurap di luar sana, hari ni Memey dah beranak 4 ekor tapi sekor pun takde kaler macam dia. Seronok betul si Along, Angah & Aina dapat main dengan anak kucing. Sekarang dah ada 6 ekor kucing kat rumah ni termasuk Gebu.


~ Walaupun tak menyaksikan kelahiran mereka kerana berada di Sarawak, pening juga aku memikirkan macam mana kami nak hidup bersama dalam apartment kami yang kecik ni... hihu. Nampaknya nak kena spay jugak si Memey lepas ni. Perlu ke... memey arr...

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...