19 November, 2014

Selamat Hari Jadi Ke-5, Aina

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Selamat hari lahir yang ke-5, Aina. Tapi sayangnya ayah dan ibu tak dapat bersama-sama pada hari kejadian. Ayah terpaksa menghadiri kursus selama seminggu, manakala si ibu kebetulan walk-walk eat wind ke negara k-pop bersama rakan-rakannya yang telah dirancang setahun sebelumnya. Apapun, dua hari sebelum kejadian kami dah buat sambutan kecil-kecilan in advance di rumah...

Sepanjang ketiadaan kami, budak 3 beradik tu terpaksa ditinggalkan di rumah mak sedara mereka di Bangi. Sempat juga mereka mengadakan sambutan harijadi Aina bersama maktam dan anaknya  Mira yang kebetulan jatuh pada tarikh yang sama... meriahlah sikit.


Begitu pantas masa berlalu, tahun depan Aina dah nak masuk tadika. Sudahpun didaftarkan di tadika yang sama dengan abang-abangnya dulu. Semoga anak dara ayah ni diberkati dan dirahmati Allah dunia akhirat.

4 comments :

  1. laa ni frozen dimana-mana hehe

    ReplyDelete
  2. tu la pasal... smpai trmimpi2 nak elsa n anna tu kih3

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...