10 July, 2014

Selamat Datang Gebu

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Seekor anak yatim yang ditemui merayau-rayau di tepi pejabat bini aku menjadi ahli keluarga kami yang baru. Agak-agak umurnya baru lebih kurang seminggu... Terpaksalah beli botol susu dan susu tepung untuknya.


Disebabkan warna bulunya yang putih gebu... kami sepakat menamakannya Gebu. Nampaknya akak Memey tiada masalah menerima kehadiran Gebu... ada juga kawan bermain nanti.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...