25 January, 2014

Hogoh Pahang Hogoh

Balik dari Farm in the City, singgah pulak di Stadium Selayang. Perlawanan Liga Super antara Pahang vs Sime Darby FC. Ini pertama kali kami sekeluarga menonton bola di stadium bersama. Sebelum ni cuma bawa si Along & Angah je.


Malam tu stadium dipenuhi penyokong Pahang, maklumlah pasukan Sime Darby yang berstatus kelab bukannya ada penyokong sangat. Sekelompok penyokongnya pun mungkin terdiri dari staff agaknya.

Apapun, setiap kali aku tengok bola kat stadium, keputusan sering berakhir dengan pasukan yang aku sokong kalah... Pahang kalah 0-1... arggghhh. Rasa macam tak nak pergi stadium lagi je! 

*Mungkin ramai yang tak tau maksud Hogoh tu. Hogoh maksudnya menggegar, menggoncang atau menggoyang sesuatu dengan kuat.  

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...