11 November, 2012

Majlis Graduasi Tadika Angah

~ Cuti sekolah dah bermula. Tiba-tiba tersepit antara nak menghadiri dua acara pada masa yang sama... iaitu mengikut rombongan ke Penang (majlis perkahwinan adik lelaki (tiri) aku atau menghadiri hari konvokesyen anak kedua aku (konvo tadika je daa). 

~ Terpaksalah utamakan majlis konvo tadika si Angah, sekali seumur hidup je tu. Kenduri kahwin adik aku tu aku pergi sebelah lelaki je nanti. 


~ Acara: Disebabkan ini tadika sekular, maka acaranya pun acara keduniaan je lah. Dimulakan dgn persembahan tarian setiap kelas yg ada kat tadika tu, termasuk persembahan si Angah...owh, ada bakat juga anak aku tu menari. Lepas tu penyampaian sijil, dan diakhiri dgn acara makan-makan beramai-ramai.


~ Tahun depan Angah dah darjah 1.... cepat sungguh masa berlalu.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...