11 October, 2012

Seekor kucing bernama Mebius

- Di PAWS, nama asalnya Chilli. Bila dah diambil keluarga angkat, ditukar sikit bunyi namanya kepada Charlie. Tak lama kemudian, anak-anak keluarga angkatnya yang merupakan peminat setia Ultraman Mebius mencadangkan agar kucing ini dipanggil MEBIUS. Muktamad!

- Ikutkan saja. Harap-harap takde la cadangan nak tukar nama lagi. Takut confius pulak kucing ni asyik kena tukar nama je.
seekor kucing warna oren, makan dlm bekas warna oren,
carrier kat belakang tu pun warna oren... serba oren!

- Itulah antara aksi si Mebius setelah kira-kira 2 minggu bersama keluarga angkatnya.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...