15 July, 2012

Tingginya Tanah Cameron...

Wah3... seronok sungguh si Aina berpoya-poya dengan ibunya dan kawan2 perempuan ibunya kat Cameron Highlands. Sampainya hati membiarkan kaum Adam melepek je kat rumah. Takpe, kita kasi can sekali-sekala.

2 comments :

  1. haha..kena tinggal la tu ye abg ali.

    ReplyDelete
  2. ibunya nk balas dendam le tu sbb slalu juga ditinggalkan... hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...