21 April, 2012

Saya suka SukaSukan

Hari ni orang rumah aku dikerah bertugas membantu majlis perasmian kedai barangan sukan baru, SukaSukan di kawasan perumahan aku ni. Khabarnya pemilik kedai ni bercita-cita tinggi nak membuka sebuah kedai SukaSukan di setiap kawasan perumahan seluruh negara. Kira gempaklah juga kawasan rumah aku ni dipilih untuk diwujudkan cawangan pertamanya.

Majlis perasmian pembukaan kedai sukan SukaSukan ni diserikan lagi dengan kemunculan ikon popular, Upin & Ipin. Selain tu 2 selebriti, Zed Zaidi dan Radhi OAG turut hadir memeriahkan majlis itu yang juga mengadakan pertandingan mewarna, timang bola serta acara cabutan bertuah selain diskaun istimewa bagi pelanggan di hari pembukaannya. Sayangnya majlis perasmiannya tak kena masa sebab aku belum gaji...huhu... Dapat gaji nanti aku mesti beli kasut futsal satu!


Apapun, nampak teruja sungguh si Along, Angah & Aina dapat jumpa Upin & Ipin. Cuma Along agak kecewa sebab tewas dalam pertandingan mewarna... Sabarlah Along, nanti ayah akan anjurkan pertandingan mewarna yang mana pesertanya dihadkan cuma 3 orang je, iaitu Along, Angah & Aina... ayah gerenti Along boleh menang punya...hehe.

2 comments :

  1. salam.ada jawatan kosong tak kt sne? sy tgl di saujana utama jgk.

    ReplyDelete
  2. wslm...ehh... sy takde kena mengena dgn ini kedai... cuba gi tanya sendiri...maaf la ye... org rumah sy cuma btugas mewakili pihak pemaju...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...