05 January, 2012

Sekolah 2012

Along - Tahun lepas masa exam akhir tahun darjah 1, dapat no. 4/39...4A 1B. Tahun ni melompat kelas dari 1K ke 2D... Walaupun agak nakal namun terang hatinya... Alhamdulillah. Tahun ni juga dia sekolah kebangsaan sesi petang. Pagi kena pergi sekolah agama sampai pukul 11. Lepas tu terpaksalah singgah transit 2 jam kat taska...makan tengah hari, mandi & bersiap sementara menunggu van untuk sekolah sesi petang. Dah macam orang pergi kerja... pergi pagi...petang baru sampai rumah...


Angah - Tahun ni Angah mula sekolah tadika. Sesi petang juga sebab terlambat daftar kat tadika yang berdekatan taska dia. Pergi dan balik dihantar dan dijemput oleh makcik taska je. Hari pertama nampak ok & steady je dia... selamat menempuh alam persekolahan Angah!

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...