25 September, 2011

Suatu hari di Penghujung Raya

Hari ni rumah aku dikunjungi sahabat2 laa zaman sekolah dulu. Walaupun Syawal dah hampir di penghujung, diorang ni masih bersemangat nak beraya rumah sahabat2 lama. Seronok juga sesekali berjumpa mengimbau kenangan pahit manis masa zaman persekolahan, selain berkongsi perkembangan terbaru masing2.



Terima kasihlah kepada Azam, Rizal, Sidah, Senah & Mazni bersama keluarga masing2 sebab sudi singgah menceriakan suasana hujung2 raya kat rumah aku. Rumah banglo aku yang besar tu tiba2 jadi sempit pulak dengan kehadiran korang beramai2. Hehe!

Harap dimaafkan kalau ada sebarang kekurangan… sama ada kurang selesa, kurang sedap, kurang sopan mahupun kurang ajar… maaf zahir batin. Tahun depan datanglah lagi.

.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...