24 May, 2011

Kucing berjari enam

~ Seekor anak kucing warna putih campur coklat sikit mengiau-ngiau dekat rumah aku. Agaknya ada orang buang la tu. Kesian pulak menengoknya. Kutip je la buat anak angkat.


~ Mula-mula kurung dulu dalam bilik air sehari dua, biar membiasakan diri dengan tempat melepas dia.

~ Hari kedua baru perasan kucing ni ada sikit lain dari yang lain. Setiap kakinya ada enam jari (aku pun tak tau nak kata jari ke kuku). Tapi yang pasti kaki dia ada nampak pelik sikit. Tengok betul-betul gambar dia tu.

~ Apa nama nak bagi ni? Pikir punya piker bagi je nama JERRY… diglamerkan sikit sempena JARI-nya yang pelik tu.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...