31 October, 2010

Konvokesyen 2010

29-31 Oktober (Jumaat - Ahad); aku terpaksa menghadiri program jabatan di Glory Beach Resort, Port Dickson. Tapi aku mintak kat urusetia nak balik awal sebab nak menghadiri hari konvokesyen anak sulung aku... konvo tadika je daa... so hari ahad pagi-pagi buta lepas subuh aku berangkat balik.

Acara: Ini tadika sekular, maka acaranya pun acara keduniaan je lah. Dimulakan dgn persembahan tarian setiap kelas yg ada kat tadika tu ,termasuk persembahan si along...owh,ada bakat juga anak aku tu menari, ingatkan dia reti buat tarian mengelupur je. Sambil tu diselangselikan dgn acara  lucky draw, penyampaian sijil, dan diakhiri dgn acara makan-makan beramai-ramai.

suasana sekitar majlis, bunyi bising bukan penghalang utk si kecik tu melelapkan mata...

bersama cikgu2nya...
report card
Tahun depan dah masuk darjah satu...
Terasa cepat sungguh masa berlalu...

4 comments :

  1. tarian ngelupur tu macam mana??
    hahhah

    ReplyDelete
  2. susah nk digambarkan...kena tengok live baru tau... heheh

    ReplyDelete
  3. sekarang tadika pun ade konvo ye Li, at least kite berpeluang gak nengok anak2 pakai jubah tu terima sijil, kot la nak tgk diorang pakai jubah tu sekali lagi terima ijazah 15 ke 16 thn akan dtg,tah sempat tak...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...