10 October, 2010

Suatu hari di Sunway Lagoon

Dah lama tak update blog ni... sibuk dgn kerja, out station sana sini.

Suatu hari cuti, sempatlah kami sekeluarga pergi Sunway Lagoon. Setelah berbelas tahun bermastautin kat area KL/Selangor, inilah pertama kali datang ke sini. Itupun sebab dapat tiket masuk free (abang ipar aku bagi).


Moh kita ramai2 datang ke sini. Boleh cuci mata melihat berbagai spesis manusia yg berpakaian tapi macam telanjang, Kalau berkulit mulus & gebu takpe juga, tapi ramai yg menggeleber & berselulit sana sini...hahaha.

Owh... banyak dosa aku bertambah hari ni.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...