10 July, 2010

Komuter - LRT- Aquaria KLCC

Suatu hari minggu...
 anak2 bosan dok rumah...
 ajak jalan...
 nak ke mana? ntah!
 start kereta... kereta bergerak tanpa arah tuju...
 nampak stesen komuter...
 ahh...kita naik komuter je lah!
 sampai KL Sentral...
 makan ayam kat Rasamas...



dah kenyang, awal lagi, takkan nak balik dah...
 naik LRT pulak...
 menuju KLCC...
 ronda-ronda...
 termasuk pulak dlm Aquaria...

(gambar tak berapa terang, flash dilarang)
 angah ketakutan tengok jerung atas kepala...
 berbaloi ke masuk sini? 


 seronok la bagi budak2...
 bagi mak bapak budak... ok sajalah...
 nak balik... LRT delay sejam pulak...
 technical problem...
 sampai KL Sentral... tukar naik komuter... 
anak2 teruja (pengalaman pertama naik komuter & LRT)...
 mak bapaknya pulak...
 last naik komuter & LRT, 7-8 tahun lepas...
 rasa macam dah tobat...
 tak nak naik pengangkutan awam lagi... penat...
 lagi selesa naik kereta buruk aku tu...
 sekian terima kasih.

  * PENGALAMAN AKU NAIK KOMUTER & LRT HARI NI: SIKAP SEGELINTIR ORG MALAYSIA MASIH TAK BERUBAH. TAK MAHU MEMBERI TEMPAT DUDUK KPD GOLONGAN YG LEBIH MEMERLUKAN... BUAT2 TAK TAHU & BUAT2 TIDO.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...