12 April, 2010

Asal balik kampung je mesti singgah Lentang...

10-11 April 2010; balik kampung nak tengok anak sedara baru. Dalam perjalanan balik ke KL, macam biasa mesti singgah bawa anak2 mandi kat Hutan Lipur Lentang. Anak kecik aku si Aina tu dah umur 4 bulan lebih...dah boleh mandi sungai dah tu...steady je dia dia walaupun air sejuk gila...agak2 lepas setengah jam dah menggigil baru bawa naik.


Abang2 dia pulak...huh malas nak cerita...selagi tak panggil tak reti2 nak naik...
Sekian posting ringkas dari aku...malas!

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...