14 March, 2010

Hijrah lagi...

Atas beberapa sebab, terutamanya tak larat nak melayan kerenah seorang makcik jiran sebelah, aku pindah semula ke rumah sendiri yg aku sewakan sebelum ni, kebetulan rumah tu baru dikosongkan oleh penyewa. Lebih kurang dekat dua tahun jugalah merasa duduk rumah teres dua tingkat. Anak ketiga pun lahir di sini.

Sekarang pindah duduk apartment balik,  seminggu dua jugalah sibuk mengemas & packing barang.

selamat tinggal rumah lama...

selamat tinggal pokok pisang... banyak kali juga dapat makan hasilnya

selamat tinggal kucing2ku J-lo & Jibam...
bagi free je sangkar kat jiran aku, dgn syarat tolong jaga kucing2 ni sekali...

rumah sekarang...

Lepas ni tak tau pindah mana lagi, rasanya tak kot...

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...