12 February, 2010

Main Bola kat Stadium Shah Alam

Ooopss...sebenarnya main kat Stadium Mini Shah Alam, sebelah Stadium Shah Alam. Sebenarnya aku dah tak larat sangat nak main bola memandangkan keadaan lutut yg dah kondem ni. Masa main tak terasa sangat, yg azabnya bila lepas main, seminggu sakitnya. Tapi kawan-kawan dah ajak, layan je lah... lagipun gatal juga kaki dah lama tak main.

aksi semasa perlawanan, masa ni aku sebagai pemain simpanan yg berkaliber belum masuk lagi...

pemain pelapis harapan yg cerah masa depan

pemain2 simpanan yg gelap masa depan

Perlawananan persahabatan Statistik Selangor FC lawan team kakitangan Perbadanan Negeri Selangor Bhd (PNSB) yg menguruskan stadium ni, berkesudahan seri 2-2. Habis game pukul 11.00 malam, terus balik rumah. Esok pagi2 nak balik kampung.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...