27 December, 2009

Taklimat di Avillion Admiral Cove, Port Dickson

Menghadiri taklimat & mesyuarat pasal kerja di Avillion Admiral Cove, Port Dickson selama 3 hari dari 24-26 Disember 2009. Masa cuti krismas ni lah ofis aku nak buat mesyuarat...bengong! Terpaksalah anak bini tinggal kat kampung...lagipun bini aku masih lagi dalam tempoh berpantang. Sekurang2nya ada maknya tolong tengokkan.

pemandangan sekitar hotel penginapan masa taklimat (gambar diambil dari SINI)

Ini juga mungkin taklimat/kursus terakhir yg dibuat di luar pejabat memandangkan tahun depan bajet dikurangkan atas dasar penjimatan. Bagus juga, takdelah menghabiskan duit rakyat je. Balik je dari PD, terus balik Ipoh, jemput anak bini balik. Anak perempuan kecik aku tu pun dah disunatkan kat klinik kat Ipoh, bayaran RM25 je.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...