05 October, 2008

Salam Aidilfitri 2008

1-4 Oktober 2008, bercuti raya. Tahun ni giliran beraya di Pahang. Seperti biasa kalau raya kat Pahang ni aku akan banyak berjalan jauh menziarahi rumah mak aku, rumah abah aku, juga rumah makcik-makcik aku di sekitar Lanchang - Mentakab - Temerloh - Bera - Jerantut.


Hari raya juga peluang nak jumpa kawan-kawan sekampung yang dah lama tak jumpa. Masing-masing dah berkeluarga dan menetap kat tempat lain.


Hari raya ke-3, balik Perak pulak rumah mertua. Beraya rumah saudara mara sebelah bini aku sekitar Tronoh - Lekir - Kayan - Sitiawan.

- Percubaan untuk berhenti merokok tak berjaya. Aku tewas akhirnya pada hari raya ketiga. Huhuh! Tak boleh tahan dikelilingi jin-jin yang sentiasa berasap. Tapi kira OK lah tu sebulan lebih tak berasap. Lain kali cuba lagi (kalau umur panjang). Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...