19 July, 2009

Suatu petang di Pantai Morib

Suatu petang hari minggu. Bosan duduk rumah. Start kereta. Tak tau nak ke mana. Takde plan. Jalan-jalan. Ronda-ronda. Pusing-pusing. Ehh...macam mana boleh sampai Pantai Morib pulak ni...kira-kira 60 km dari rumah aku. 


Aktiviti di sini: Lepak pekena ikan bakar (banyak gerai makan di sini). Tengok orang memancing. Anak2 mandi laut...main pasir. Kutip siput/kerang bila air surut. Kalau nak main layang2, ada beberapa gerai jual layang2 di sini...dll. Lepas makan ikan bakar balik rumah. Begitulah suatu perjalanan tanpa dirancang di suatu petang minggu...hehe.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...