13 June, 2009

Kejohanan Bowling Tertutup P.O.G

Hari ni aku menyertai Kejohanan Bowling Tertutup yang berlangsung di Perangsang Templer Golf Club (PTGC),Templer Park. Tertutup bermakna hanya untuk kakitangan pejabat aku, juga untuk suami2/isteri2/aweks/balaks dan kaum kerabat mereka shj. Ia juga bermakna nama2 seperti Shalin Zulkifli, Zandra Aziela, Siti Safiyah Amirah dll (sekadar menyebut beberapa nama, itupun yg perempuan je yg aku tau) tidak dijemput sama sekali.

 Aku bermain sekadar untuk memeriahkan dan menyibukkan suasana je sebab aku sedar tangan aku bukan dalam kategori tangan yg lurus, maka balingan aku pun selalunya lebih terarah menuju ke pin sebelah kiri sekali, kanan sekali dan kadang2 tak kena pin langsung... (terjun longkang lah tu!) Ngeh3 Selain acara bowling, ada juga pertandingan mewarna untuk budak2 (dan mak2 budak juga???) dan cabutan bertuah (yang aku tak bertuah). Selesai acara, bawak anak2 aku mandi kolam renang di tempat yg sama.


Itu shj gambar yg sempat diambil. Aku terpaksa menumpukan perhatian sepenuhnya mengelakkan bola terjun longkang.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...