09 May, 2009

Futsal SUPES 2009

- Hari ni bermula Sukan Tahunan tempat kerja aku... Dijalankan setiap minggu selama 3 minggu berturut-turut. Kakitangan seramai lebih kurang 500 orang dibahagikan kepada 4 pasukan. Ada pasukan Biru, Merah, Kuning & Hijau. Macam rumah sukan zaman sekolah dulu la pulak...

 Jadual Acara Sukan:
 9 Mei: Futsal Lelaki & Perempuan

 17 Mei: Bolasepak 9-sebelah, bolatampar L & P, bolajaring & tarik tali L & P.
Sepaktakraw digugurkan atas sebab-sebab yang tidak diketahui...

 24 Mei: Indoor Games; Ping Pong, karom, catur, dam aji, bola PS2 & bowling.

Aku cadangkan tahun depan masukkan acara snooker(tanpa unsur-unsur perjudian!)

 - Aku sebagai seorang atlet yang serba boleh (semua sukan boleh main tapi tak terrer) dijemput khas untuk mewakili pasukan Biru dalam acara futsal, bolasepak 9-sebelah, karom & bowling.

 - Hari ini dalam acara Futsal yang dipecahkan kepada 2 kumpulan secara liga... aku main untuk pasukan Biru A yang hanya menduduki tempat ke-3 dlm kumpulan (1 menang,1 seri & 1 kalah). Tak layak ke separuh akhir. Gambar lain kali aku upload (kalau jumpa carik)

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...