22 May, 2009

Bawa Aiman tengok wayang

Hantar anak kecik aku si Aliff tu ke taska. Lepas tu bawa anak sulung aku & ibunya gi tengok wayang. Kalau bawa yang kecik tu takut termelalak pulak dalam panggung, tak ke mengganggu konsentrasi orang lain...

Ini kali kedua si Aiman tengok wayang selepas menonton Geng Upin & Ipin, teruja betul dia. Tak berkelip mata tengok cerita superhero kegemaran dia, Spiderman 3.


No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...