25 January, 2009

Transformasi kereta buruk aku!

~ Ini kereta pertama aku. Dah habis bayar. Fizikal luarannya dah hampir ke tahap untuk dijadikan tukun tiruan. Pernah juga dihempap dahan reput. Tapi enjin masih OK. Jadi rasanya nak pakai je la sampai reput. Buat masa ni malas nak menambah hutang lagi. Peduli apa aku dengan orang lain yang berkereta baru yang besar menjalar. Kereta besar bermakna hutang pun besar. (Hehe...ini ayat nak menyedapkan hati je sebenarnya. Kereta ni aje yang termampu aku pakai buat masa ni, bersesuaian dengan 'periuk nasi' aku yang kecik!)

~ Sebelum mereput, aku buat la transformasi sikit.



~ Cat baru je sebenarnya hehe, asal nampak lawa sikit pada pandangan mata aku sudah! Tiada modifikasi pada enjin, suspensi dll...semua standard. Tak percaya? Nak test? Jangan! Tak sanggup aku makan asap kereta korang!

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...