22 March, 2009

Taman Pertanian Bukit Cahaya Seri Alam

Di suatu hari minggu, kebosanan melanda. Mana nak pergi? Terfikir satu tempat yang tak jauh dari rumah tapi dah lama tak pergi...Taman Pertanian Bukit Cahaya Seri Alam, dulunya dikenali sebagai Bukit Cherakah. Masa kami pergi tu sedang musim bunga.



Bagaimana nak menjelajah taman pertanian ni? Kalau rajin jalan kaki. Kalau malas sikit sewa basikal. Lagi malas...naik je coaster mengelilingi taman ni, free je.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...