31 March, 2009

Aku dah jadi bapak dan bakal jadi bapak lagi!

~ Aku sukakan kucing. Walaupun orang kata aku nampak brutal (diulangi: orang kata...bukan aku kata), tapi jiwa aku ni lembut lagi penyayang sebenarnya...cheh! Tak percaya tanya la kucing-kucing aku yg 2 ekor tu. Yang hitam tu bernama J-Lo dan yg putih tu anaknya bernama Jibam. Kedua-duanya kucing kacukan baka apa entah. Si Jibam tu dah tua bangka & dah bunting pun masih menyusu dgn mak dia (tengok gambar), tak paham betul aku! - Hari ni si Jibam dah beranak 4 ekor. (Update: 2-3 hari lepas tu sekor mati tinggal 3).



~ Tajuk tulisan kali ni takde kena mengena dengan kucing-kucing tu. Jangan korang gatal-gatal nak menuduh aku yang membuntingkan si Jibam tu.  Sebenarnya lebih kurang 8 bulan dari sekarang aku bakal menjadi bapa lagi...Insya Allah. Isteri tersayang disahkan mengandung 6 minggu. Semoga dipermudahkan segalanya.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...