02 February, 2009

Santai di Puncak Genting

- 13 tahun lalu (baru habis sekolah), aku pernah bekerja di Genting Highlands selama kira-kira setahun. Walaupun tempat tu sejuk, tapi kebanyakan aktiviti aku di sana agak panas kiranya... Dan rasanya sumber pendapatan aku masa tu pun agak panas. Di sana orang yang kuat iman pun rasanya boleh tewas. Inikan pulak orang yang tak kuat iman macam aku. Faham-faham sendirilah tempat macam tu.

- Ok, lupakan sejarah! Dah 4-5 tahun juga rasanya aku tak ke sana. Kebetulan isteri aku teringin nak bawa anak-anak ke sana untuk merasa dan menghayati suasana menggigil kesejukan. Menginap semalaman di Hotel Theme Park. 


Tengok je lah gambar tu. Apa lagi yang nak dibuat di sini...selain bermain... makan... main... makan... main... dah penat bermain...tidur. Lena betul tidur sejuk-sejuk ni... hehe. 

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...