04 November, 2008

Selamat Pengantin Baru, Suzana

1-3 November 2008 - Balik rumah mak aku kat Felda Purun, Triang, Pahang. Adik tiri aku (mak sama ayah lain) kahwin. Tolong-tolonglah apa yang patut.

petang Sabtu, 1 Nov. 2008; akad nikah... 

Ahad, 2 Nov. 2008; majlis persandingan... semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...


  Isnin, 3 Nov.2008;
nak balik, sempat singgah Tasik Bera yang diuruskan oleh Persona Lake Resort....takde apa yang menarik sangat... pengunjung sorang pun takde. Mungkin sebab aku datang masa hari bekerja. 

Aktiviti yang boleh dibuat kat sini; jungle trekking, camping, memancing dan melawat kampung orang asli berdekatan. Lepak kejap je kat sini, lepas tu terus balik KL. 

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...