25 October, 2008

Air Terjun FRIM Kepong

Sesetengah orang lebih suka duduk rumah je pada hari cuti. Biasanya akupun begitu. Tapi cuti sampai 3 hari sempena Deepavali, takkan nak duduk rumah je ye tak. Lebih baik bawa anak bini pergi jalan-jalan atau berkelah. Kali ni kami pergi berkelah di tempat yang tak berapa jauh dari rumah. Tempat yang dituju adalah di Air Terjun FRIM Kepong. Walaupun tak jauh sangat dari rumah tapi inilah pertama kali sampai sini.

Air terjunnya taklah sebesar mana, sesuailah untuk budak-budak mandi.


ada juga kolam tadahan yang agak dalam sikit, dekat je dengan tempat parking kereta

Kami cuma pergi mandi air terjun saja, tak sempatlah nak buat aktiviti lain sebab anak-anak aku ada masalah susah nak keluar dari air. Aktiviti lain yang boleh dibuat kat FRIM ni seperti menaiki Canopy Walkway (kat sini pun ada tak payah pergi Taman Negara Kuala Tahan dah). Selain tu ada banyak juga laluan rentas hutan untuk aktiviti jungle trekking. (rentas hutan dengan jungle trekking tu sama la kan!!!)

Maklumat lanjut di SINI

1 comment :

  1. kena bayar tak nak masuk FRIM nie?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...