01 June, 2008

Ulangtahun perkahwinan ke-5 dan Ulangtahun TUDM ke-50

Tak sedar dah 5 tahun usia perkahwinan aku & biniku. Hanya sambut dengan sebiji kek ulangtahun dan kemudian kami pergi ke Pangkalan TUDM Subang. Hari ni juga sambutan ulangtahun jubli emas TUDM. Tengok pameran kapalterbang, jet, peralatan ketenteraan dan paling best tentulah pertunjukan udara. Syok betul tengok Sukhoi buat akrobatik.

poster dicilok dari website TUDM

Masa demonstrasi serangan udara, yang tak bestnya si Aiman punyalah takut dengar bunyi jet dan dentuman bom, menggigil dia macam nak terkencing je. Tapi memang pun masa bom tu jatuh ke bumi, tanah tempat kami berpijak rasa bergegar...serta merta terbayang macam ni lah agaknya suasana kat medan perang sebenar...macam kat Palestin tu. Si Aliff pulak aku tak tau apa perasaan dia...tengok muka dia suka pun tak...takut pun tak...cuma tercengang je. Malas cerita panjang, tengok je gambar2 ni...

helikopter tua...nuri

mana pergi mak bapak diorang nih

naik heli kecik, apakenama ntah...allouette kot...

jet pejuang lama...skyhawk

hawk...

mig-29N

sukhoi

sukhoi & mig-29

apa nama ntah kapalterbang banyak kipas ni...

jangan berebut, nanti ayah belikan sebijik...

cuaca panas betul...berteduh bawah kapal terbang

besarnya peluru

pameran model2 kapalterbang penumpang pun ada

ehh... terjumpa pulak si Ramlan, kawan satu sekolah dulu, dah jadi mejar kau ye...

cukuplah tu...malas nak upload dah...

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...