25 January, 2008

Abah dan pembedahan Hernia


Abah aku mengidap hernia ni dah lama, agak-agak 2-3 tahun jugalah. Tapi sebab benda tu tak menyakitkan (cuma rasa kurang selesa), dia buat tak tau je lah. Tapi setelah beberapa kali buat check-up akhirnya doktor kata perlu dibedah, kalau dibiar takut membahayakan pulak.

Apa ke jadahnya hernia ni??? Kalau orang kampung biasa sebut angin pasang...atau uluran...atau burut. Senang cerita, tali perut termasuk dalam kerandut telur (bagi orang lelaki lah). Maklumat lanjut baca SINI

20/1/08 – Pagi-pagi aku hantar abah ke hospital. Menjalani beberapa pemeriksaan. Mak tiri aku tinggal hospital, jaga abah. Aku balik.

22/1/08 – Lepak dua hari kat hospital, baru hari ni abah dibedah.

23/1/08 – Bawa adik2 melawat abah, masih lemah lagi.

24/1/08 – Abah dah boleh balik. Semoga cepat sembuh.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...