18 February, 2007

Selamat Pengantin Baru, Juliana

Cuti raya cina, adik tiri aku (mak sama ayah lain), Juliana, kahwin dengan budak Jengka. Semua adik beradik balik, memang penuh lagi meriah bila semua berkumpul. Tolong2lah buat persiapan kenduri apa2 yg patut.


Lepas kenduri, bergotong royong adik beradik merobohkan bilik air kat luar rumah yg memang dah nak roboh pun. Buat pulak yg baru. Bilik air kat dalam pun ada, tapi yang kat luar ni utk kemudahan bila dah ramai sangat anak cucu yang balik serentak. Berebut la pulak. Dah siap terus balik KL.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...