18 October, 2007

Alkisah Raya 2007

Cuti seminggu. Tahun ni giliran beraya di Perak dulu. Dalam perjalanan balik kampung, sampai kat Lembah Beringin, kereta buat hal pulak...tiba-tiba brek tak makan. Nasib baik tak cium bontot kereta orang. Lepas tu aku bawa kereta slow2, nak brek main low gear dan handbrake je. Sampai Tanjung Malim cari bengkel. Rupanya master pump bocor. Terbang juga dekat RM200. Adehh...bertambah pokai la nak raya ni.
 
 
Hari raya biasa2 aje. Takde yang luar biasa. Hari raya ketiga balik beraya di Pahang (kampung aku) pulak tiga empat hari.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen... terima kasih.

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...