12 August, 2006

Berkelah @ Kemensah, Ulu Kelang

Hari cuti, bosan tak tau nak ke mana. Tiba2 rasa nak bawa si Aiman mandi sungai. Rasa tak best pulak layan dia mandi sorang2 nanti, ajak akak tiri aku sekeluarga join sama. Meriahlah sikit si Aiman boleh berendam dgn sepupu2nya.

Kami pergi berkelah di satu tempat perkelahan berdekatan Kg Kemensah, Ulu Kelang (belakang Zoo Negara). Bolehlah untuk budak2 mandi. Buat BBQ ayam. Selepas 3-4 jam berendam, barulah budak2 tu naik makan makanan yg dibawa, juga ayam yg dibakar sampai hangus oleh bini aku.

Kebulur punya pasal, hangus pun hanguslah...
silap aku juga letak ayam masa arang tu belum betul2 jadi bara lagi...hihi.



naik la bebudak woi...kecut dah tu...


4.00 petang baru balik, budak2 tu pun dah tahap kecut dan biru bibir sebab lama sangat berendam. Hehe...biarkan.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...