23 July, 2006

Makan Angin: Cameron Highlands

Ada modal sikit bolehlah pergi makan angin. Selepas berbincang laki bini, Cameron Highlands jadi pilihan. Pergi ikut Tapah. Nasib baik tak langgar lori sayur. Gila betul diorang bawa lori, jalan selekoh sempit selamba je bawa laju sampai makan jalan orang. Menginap 2 malam kat Hotel Jasmine, Brinchang.

Lokasi yg dituju: Lata Iskandar – Butterfly Garden – Strawberry Farm – Cactus Valley – kebun sayur & bunga – ladang teh Boh Sungei Palas – Robinson Waterfalls. Seronok betul nampaknya si Aiman. Malas nak cerita banyak, tengok gambar je lah.







Apa yg kami beli: Hanya T-Shirt sorang satu, seikat besar bunga segar dilelong dgn harga RM10, teh boh pelbagai perisa, 2-3 pek strawberi, mini kaktus 7 pasu RM10 & sedikit sayur. Apa sangatlah nak dishoppingkan kat sini. Lagipun tujuan utama kami ke sini nak makan angin je.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen...
tapi jika komen menggunakan 'Tanpa Nama @ Anonymous'... silalah letak nama samaran sekurang-kurangnya di akhir komen... tidaklah tertanya-tanya siapa gerangannya si tukang komen...

Terima kasih sudi singgah. Ini blog peribadi... sekadar mencatat pengalaman peribadi. Maka segala pendapat/pandangan dalam blog ini adalah pendapat/pandangan peribadi, tiada kena mengena dengan pihak lain kecuali aku nyatakan namanya. Pendapat/pandangan ini tidak semestinya benar, tapi tidak semestinya pula tidak benar.

Kalau ada info dalam blog ini yang bermanfaat kepada orang lain, baguslah...alhamdulillah. Kalau rasa tak berfaedah, diam-diam sudah dan jangan buang masa sila tinggalkan blog ini.

Aku juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian/ kesusahan/kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. Semua dah besar pandai-pandailah menilai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...